موش ها و اهمینت مقابله با آنها

  • موضوع :
  • نویسنده : مدیر وبسایت
  • در : 0:04 ق.ظ

موش ها و اهمینت مقابله با آنها

سمپاشی موش ، سمپاشی فاضلاب ، سمپاشی

موش ها در چه مکان هایی زندگی میکنن؟
این موجودات علاقه زیادی به تاریکی دارند در نتیجه بیشتر فعالیت موش ها در شب و در تاریکی است و زندگی این موجودات در زیر زمین است .
همچنین از نظر تغذیه گیاه خوارند و از دانه ها ، میوه ها و گیاهان تغذیه میکنند .

راه های مقابله با موش ها
با توجه به این موجودات جهت تغذیه از پسماند غذا ها و زباله ها در ساختمان ها وارد میشوند جهت جلوگیری از این امر نگهداری زباله ها در ظرف های فلزی و تخلیه روزانه آنها موجب جلوگیری از ورود این موجودات میشود
راه دیگری که برای این کار قابل انجام است از بین بردن لانه موش ها و جلوگیری از دسترسی موش ها به غذا است از این رو ایجاد تهویه مناسب ، ایجاد نور کافی در محل و از بین بردن منابع آبی و غذایی باعد کم شدن موش ها در محل میشود .
بهترین راه برای مقابله با این موجودات استفاده از سموم شیمیایی و سمپاشی موش توسط شرکت معتبر سمپاشی است
برای از بین بردن موش ها با استفاده از تله ها میتوان استفاده نمود
با توجه به این که حشرات و جانوران موذی از عاملین بیماری ها میباشند ضرورت سمپاشی منازل صد چندان میشود .
توجه به این نکته که سمپاشی منازل باید توسط متخصصین و افراد با تجربه انجام شود حائز اهمیت است زیرا استفاده از سموم خطرناک باعث به خطر افتادن سلامتی کودکان ف افراد سالمند ، خانم های باردار ، بیماران قلبی ، کلیوی و ریوی میشود . همچنین استفاده از سموم غیر استاندارد و تایید نشده خطراتی همچون سقط جنین مشکلات عصبی ، تنفسی ، پوستی و قلبی میشود .
صدور مجوز لازم جهت تایید سموم استفاده شده توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی صادر میشود و حتما باید این سموم از شرکت معتبر سمپاشی تهیه و توسط افراد با تجربه و متخصصین این امر و تکنسین های آموزش دیده استفاده شود .
سمپاشی در تهران توسط شرکت مهندسی نگارین تندیس با به کار گیری تکنسین ها و متخصصین آموزش دیده و با تجربه انجام میشود .

سمپاشی سوسک , سمپاشی سوسک ریز , سمپاشیشرکت معتبر سمپاشیشرکت معتبر سمپاشی سوسک آشپزخانهسمپاشی در تهرانگندزدایی اصولیسمپاشی منازل , سمپاشی سوسک منازل  , سمپاشی ساس , سمپاشی , سمپاشی سوسک فاضلاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *