سمپاشی انواع حشرات موجود در خانه

  • موضوع :
  • نویسنده : مدیر سایت
  • در : 5:00 ب.ظ

قطعا هیچکس علاقه به حضور حشرات موذی یا آلوده در خانه و یا آشپزخانه را ندارد. بهترین و اساسی ترین کار برای رهایی از دست این موجودات, سمپاشی انواع حشرات موجود در خانه است. در این مقاله می خواهیم درمورد سمپاشی انواع حشرات موجود در خانه توضیحاتی را خدمت شما ارائه دهیم:

حشرات موذی خطرناک هستند!

برخی حشرات مانند پشه و موش و … می تواند همراه خودشان آلودگی وارد خانه کنند. برخی دیگر نیز حتی ممکن است ناقل بیماری باشند.

از طرفی حضور موش و یا برخی خزندگان در خانه برای جان ساکنین خطر آفرین است. اغلب این موجودات ناقل بیماری هایی همچون طاعون و یا سیاه سرفه هستند که برای انسان ها بسیار خطرناک است. از طرف دیگر ممکن است این حشرات یا موجودات نیش بزنند یا گاز بگیرند.

بنابراین برای رهایی از دست این موجودات خطرناک در ادامه همراه ما باشید.

سمپاشی انواع حشرات موذی

درست ترین کاری که می توان برای از بین بردن حشرات موذی کرد, سمپاشی خانه است. چون محیط خانه بسته است بهتر است که نباید چندین بار سمپاشی کرد. باید تعداد دفعات سمپاشی حداقل اما ماندگار باشد.

خانه محیطی است که باید به دور از هرگونه آلودگی باشد.

بنابراین اگر حشرات یا موجودات موذی در خانه اتان دارید هر چه سریع تر اقدام به سمپاشی انواع حشرات موجود در خانه کنید.

باید بدانید که سوسک ها در هر محله از زندگی ۴۸ تخم تولید می کنند و موش ها در هر بار زایمان بین ۵ الی ۱۰ بچه به دنیا میاورند و ۱۰ بار در سال زایمان می کنند!

پس وقت را هدر ندهید و تا قبل از آن که این موجودات تمام خانه اتان را آلوده کنند به فکر خلاص شدن از شرشان شوید.

حشرات موذی از چه راه هایی می توانند وارد خانه شوند؟

سوسک, مورچه و موش اغلب برای یافتن تغذیه وارد محیط خانه و آشپزخانه می شوند. و یا بر روی وسایل تخم می گذارند و از این طریق وارد می شوند.

در خانه های کمی قدیمی تر از طریق لوله های فاضلاب بالا می آیند و یا از طریق درزها, سوراخ ها و دیوار ها, وارد خانه می شوند.

این حشرات علاقه مند به محیط های مرطوب و گرم هستند. به دلیل ان که آشپزخانه منبع اصلی غذا است و همچنین رطوبت و گرمای مناسب نیز دارد, بهترین مکان برای نقوذ این حشرات است.

موارد دیگری که این حشرات به آن علاقه دارند و می توان گفت برای بقا به آن نیاز دارند, توده لباس ها, مقوا و غذای حیوانات خانگی است.

پس قبل از که این حشرات به داخل وسایل شخصیتان نفوذ کنند اقدام به سمپاشی کنید.

سمپاشی خانه برای دفع چه نوع حشرات یا موجوداتی مناسب است؟

در واقع سمپاشی برای دفع انواع حشرات انجام می شود. اما اغلب سمپاشی انواع حشراتی مانند: عقرب, رتیل, موش و … انجام می گیرد.

اغلب یکبار سمپاشی کافی نیست و به تکرار نیاز دارد تا از نابودی تمامی تخم ها مطمئن شوید.

پس از سمپاشی چه باید کرد؟

  • خانه محل زندگی است و پس از سمپاشی انواع حشرات نیاز است تا اقدامات خاصی و به صورت جدی انجام شود. سم تا زمانی که مرطوب است می‌تواند مسمومیت ایجاد کند. به همین دلیل توصیه می‌شود هنگام سم پاشی و تا ۴۸ ساعت بعد از آن، کودکان زیر ۶ سال، خانم های باردار، افرادی که دچار بیماری های ریوی، قلبی، کلیوی، حساسیت و بیماری های پوستی هستند، در خانه حضور نداشته باشند.
  • همه لوازم باید هنگام انجام روکش داشته باشند یا در منزل نباشند.
  • تا چند روز پس از سمپاشی انواع حشرات, کلیه حیوانات خانگی را برای چند روز از محیط دور کنید.
  • به محض ورود به خانه تمامی در و پنجره ها را باز کنید تا بخارهای ناشی از سمپاشی از محیط خارج شود. سپس همه منافذ موجود را ببندید تا از ورود مجدد حشرات موذی جلوگیری کنید.
  • مراقب مواد غذایی موجود در انبار باشید تا آلوده نشوند.
  • باید سمپاشی خانه طبق اصول و درست انجام شودبنابراین باید توسط شرکت ها و کارشناسان با تجربه در این زمینه انجام شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *