سمپاشی تخصصی سوسک ریز کابینت

  • موضوع :
  • نویسنده : مدیر وبسایت
  • در : 3:37 ب.ظ

سمپاشی سوسک ریز کابینت 

سوسک ریز آشپزخانه یا سوسک ریز کابینت یا سوسک آلمانی همه و همه اسامی یک موجود است که خدا نکند چنین حشره ای وارد خانه شود . سوسک ریز کابینت حشره ای فوق العاده آلوده و با قابلیت بالای انتقال آلودگی می باشد . تولید مثل این سوسک بسیار بالاست و طی کمتر از ۲۰ روز همه منزل شما را می گیرد . سوسک ریز کابینتی فوق العاده نسبت به سم مقاوم است و با سموم عادی و روتین در بازار از بین نمی رود . شرکت سمپاشی نگارین تندیس برای از بین بردن سوسک کابینتی از سموم ترکیبی استفاده می کند . در واقع سه نوع سم از سه گروه متفاوت سموم با هم مخلوط می شوند و سمی را تشکیل می دهند که روی گستره ای از حشرات از سوسک گرفته تا مار اثر گذار است .

مهم ترین اصل در سمپاشی سوسک ریز کابینت، سمپاشی تخم و کپسول سوسک هاست که جلوی تولید مثل و تکثیر آن ها گرفته شود که روشی کاملا فنی و تخصصی است . اما نگران نباشید، شرکت نگارین تندیس با پرسنلی مجرب این کار را برای شما انجام می دهند .

شناخت سوسک ریز کابینتی

اندازه : سوسک بالغ در حدود ۱۳ تا ۱۶ میلی متر رشد می کند، ولی در اندازه های بزرگتری هم مشاهده شده اند .

رنگ : از زرد کم رنگ تا قهوه ای پر رنگ هستند .

بال ها : در حالی که سوسک های بزرگسال آلمانی بال دارند، اما به ندرت پرواز می کنند و ترجیح می دهند بدوند .

چگونه از ورود سوسک ها به آشپزخانه جلوگیری کنیم ؟

اولین و مهم ترین راهکار برای جلوگیری از ایجاد این سوسک ها فقط و فقط نظافت است . با این کارها مواد غذایی برای تغذیه سوسک ها از بین خواهند رفت :

  • جلوگیری از تجمع آشغال و خارج کردن کیسه زباله از آشپزخانه
  • جلوگیری از انباشته شدن خرده نان و غذا در کف زمین
  • عدم رها سازی چربی بر روی گاز و کابینت
  • شستن ظرف های باقیمانده در سینک آشپزخانه ( به خصوص شب )

دومین راهکار قبل از سمپاشی سوسک ریز کابینت، مصدود کردن تمام درز و شکاف های کناره های دیوار است . این درز و شکاف ها می توانند جایگاه مناسبی برای تخم ریزی این حشرات موذی باشند، لذا پر کردن این منافذ و شکاف ها کمک بسزایی در دفع خانگی این حشرات موذی دارد .

قیمت سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه چگونه محاسبه می شود ؟

برای برآورد قیمت سمپاشی با شرکت تایید شده سازمان وزارت بهداشت مشورت کنید . نرخ ارائه شده بر اساس متراژ ساختمان تعیین می شود . برای سمپاشی اماکن با متراژ بالا از مقدار سم بیش تری استفاده می شود . شرکت سمپاشی نگارین تندیس با هدف رفاه حال مشتریان خود و برآورده کردن تمام نیازهای مشتریان با نازلترین قیمت سمپاشی سوسک و بالاترین کیفیت آماده خدمت رسانی در سراسر تهران و کرج می باشد . برای برقراری ارتباط با شرکت نگارین تندیس با شماره ۰۹۱۲۷۱۳۸۲۵۵ تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *