سمپاشی زنبور عسل

  • موضوع :
  • نویسنده : مدیر وبسایت
  • در : 4:32 ب.ظ

در فصل های بهار و رفته رفته با گرم شدن هوا در فصل تابستان زنبورها بسیار فرار خواهند شد . زنبور از آن دسته از حشراتی است که به تنهایی در یک محل دیده نخواهند شد، بلکه به صورت گسترده و دسته جمعی در محل های مختلف مانند پارک ها، بوستان، اطراف گلخانه ها، دشت ها و … بسیار دیده خواهند شد . سمپاشی زنبور عسل با شرکت نگارین تندیس تنها راه از بین بردن زنبورها در این فصول گرم سال خواهد بود . کارشناسان متخصص و کارآمد شرکت نگارین تندیس با تجهیزات و فناوری های روز دنیا اقدام به سمپاشی زنبورها خواهند کرد .

زنبور عسل چیست ؟

زنبور عسل گونه ای از زنبور است که عسل می سازد . زنبور عسل این کار را با گرد آوری شهد گل ها در کندو انجام می دهد . در فارسی به زنبور عسل منگ، منج، گنج و مگس انگبین هم گفته می شود . زنبورهای هر کندو یکی از سه نوع زنبور ملکه، زنبور نر و زنبور کارگر هستند . زنبور عسل از حشرات اجتماعی است حتی اگر در خارج از کندو دارای غذای کافی باشد نمی تواند به تنهایی زندگی کند . به دلیل نقش بسیار مهم زنبور عسل در گرده افشانی و افزایش باروری محصولات کشاورزی و میوه ها، سازمان جهانی غذا و کشاورزی یا فائو ۲۰ می هر سال را به عنوان ” روز جهانی زنبور ” نامگذاری کرده است .

علائم زنبور گزیدگی

درد و تورم ناگهانی در ناحیه گزش و قرمزی در مرکز تورم . البته برخی افراد به هر سمی حساسیت دارند و واکنش آلرژیک شدیدی می توانند سم زنبور نشان دهند و اصطلاحا به آن ها شوک آنافلاتیک وارد می شود که در این حالت نیاز به اقدام سریع ضروری است .

سمپاشی زنبور

اگر در یک شهر زندگی می کنید، اگر خانه تان توسط آفات و حشرات موذی مورد حمله قرار گرفت، بهتر است بدانید که شما جزو آن دسته از افراد بسیار خوش شانس هستید . هر خانه، ساختمان اداری، انبار، هر مکان و مجتمعی که در آن فعالیت دارید در معرض آفات و حشرات موذی قرار خواهد گرفت . آفات و حشرات از انواع ریز و درشت هستند، که برای زنده ماندن و ادامه حیات خود به زندگی شما حمله می کنند . زنبورها نوعی فراوان از حشرات سمی و عیر سمی هستند که در فصول گرم سال بسیار دیده خواهند شد و تنها راه رهایی از دست این گونه از حشرات خطرناک که نیش آن ها با درد و تورم است، سمپاشی زنبور خواهد بود .

در آخر

اگر برای سمپاشی زنبور عسل به دنبال یک شرکت معتبر سمپاشی هستید، با شرکت سمپاشی نگارین تندیس تماس حاصل فرمایید . مدیران و کارشناسان فعال در نگارین تندیس در طی ۲۴ ساعت تماس ها و سفارشات آنلاین شما را دریافت خواهند کرد و مساله شما را به عنوان یک الویت در نظر می گیرند و پشتیبانی خواهند کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *