از بین بردن سوسک فاضلاب

  • موضوع :
  • نویسنده : مدیر وبسایت
  • در : 9:20 ب.ظ

آشنایی با سوسک فاضلاب شهری

سوسک ها انواع مختلفی دارند . سوسک فاضلاب شهری، سوسک حمام یا همان سوسک دستشویی نوع خاصی از سوسک ها هستند که اصطلاحا آن ها را cockroachs می نامند .

این نوع سوسک ها با سوسک ریز آشپزخانه و یا سوسک آلمانی متفاوت هستند . سوسک های فاضلاب به رنگ قهوه ای مایل به قرمز بوده و بسیاری از آن ها به سرعت آماده پرواز هستند .

سوسک های فاضلاب شهری همه چیز خوارند، اما اغلب از کثیفی ها و مدفوع انسان تغذیه می کنند .

طول عمر سوسک فاضلابی

سوسک هایی که در فاضلاب ها زندگی می کنند حشراتی تخم گذار هستند که بعد از تخم گذاری، تخم های خود را در ماده ای کپسول مانند ذخیره می کنند تا از آسیب دور باشند .

سوسک ها خیلی زود بالغ می شوند و به همین دلیل طول عمر آن ها شش ماه است . سوسک های فاضلابی را نمی توان به راحتی از بین برد به همین دلیل باید در سمپاشی سوسک فاضلاب از سموم قوی و درجه یک استفاده نمود .

زمان مناسب سمپاشی سوسک فاضلاب

برای این که سمپاشی سوسک فاضلاب اثربخش باشد باید بعد از سمپاشی به مدت چند ساعت درون چاه فاضلاب آب نریزید .

بهترین زمان برای انجام سمپاشی سوسک فاضلاب صبح تا ظهر است زیرا در این ساعت از روز کمترین استفاده از آب می شود . به این نکته نیز توجه نمایید که بهتر است سمپاشی سوسک ها در ماه های فروردین و اردیبهشت انجام گردد . همان طور که می دانید در این ماه ها هوا گرم شده و حشرات موذی اقدام به تخم گذاری می کنند، بنابراین با انجام سمپاشی از زیاد شدن جمعیت جانوران موذی جلوگیری خواهد شد .

سمپاشی سوسک فاضلاب

با توجه به این که سوسک ها به سرعت از طریق فاضلاب پراکنده شده و به تمام ساختمان راه پیدا می کنند، برای جلوگیری از انتشار و به جهت ریشه کن کردن این سوسک ها باید با استفاده از سم سوسک و سموم مجاز، به صورت کامل فاضلاب ها سمپاشی شوند . در این راستا می توانید از خدمات شرکت سمپاشی نگارین تندیس استفاده نمایید .

سم قوی برای کشتن سوسک فاضلاب

سم سوسک کش و حشره کش چند منظوره اسپاد قدرت و اثرگذاری خود را مدیون ترکیب آفت کش های دلتامترین، دیازینون و کلرپیریفوس است . این محصول چند منظوره است و شما می توانید از این سم در چاه ها و کانال های فاضلاب، دهانه چاه ها، راه آب ها و … استفاده نمایید . پس از ریختن محلول سوسک کش، دهانه چاه را کاملا مسدود کنید و تا چهار ساعت در چاه آب نریزید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *