سمپاشی ماهی نقره ای

  • موضوع :
  • نویسنده : مدیر وبسایت
  • در : 6:23 ب.ظ

از دیگر خدمات شرکت نگارین تندیس، سمپاشی ماهی نقره ای می باشد . بید کاغذ حشره ای است از راسته دم ریشک داران . اسم دیگر آن نقره ماهی است که از حرکت ماهی مانند و همچنین رنگ آبی – خاکستری این جانور گرفته شده است، در حالی که اسم علمی (Lepisma saccharina)  آن نشان دهنده طرز تغذیه جانور است که بیش تر آن را کربوهیدرات هایی مانند شکر و نشاسته تشکیل می دهد .

مشخصات ماهی نقره ای ( سیلور فیش )

رنگ : رنگ سفید تا خاکستری یا نقره ای مایل به آبی

شکل : ماهی نقره ای حشرات کشیده شکا هستند .

طول : ۱۲ – ۱۹ میلی متر

دم : سه موی بلند در انتهای بدن

آیا حشره ماهی نقره ای ( سیلور فیش ) انسان را نیش می زند ؟

تغذیه این حشرات عمدتا کاغذ، فرش و لباس می باشد و این نگرانی را نداشته باشید . به هیچ وجه سیلور فیش انسان را نیش نمی زند، زیرا فاقد اندامک نیش و گزش است .

حشره ماهی نقره ای ( سیلور فیش ) چه محل هایی را برای سکونت ترجیح می دهد ؟

رژیم غذایی سیلور فیش یا حشره ماهی نقره ای بستگی به محلی که از آن تغذیه می کند، متفاوت می باشد که با ورود به منزل آن جا را آلوده می نمایند، ولی بیش تر کاغذ، پارچه، الیاف پشمی و کالای خشک را به سایر موارد ترجیح می دهند . بنابراین بیش تر در کتابخانه ها و کارتن های حاوی کتاب و کاغذ ، آشپزخانه، حمام و کمدهای لباس پنهان می شوند .

چگونه می توان ماهی نقره ای ( سیلور فیش ) را در منزل شناسایی نمود ؟

ماهی نقره ای ( سیلور فیش ) محل های تاریک و مرطوب به همراه تراکم بالای وسایل و از طرفی با بی نظمی و به هم ریختگی را جهت پنهان شدن و حفاظت از خود ترجیح می دهد . ماهی نقره ای بیش تر در قسمت هایی مانند زیر شیروانی، زیر زمین، کمد لباس، سرویس حمام، کابینت ها و اصولا در نزدیکی منبع غذایی که از آن ها تغذیه می نمایند، مستقر می شوند .

کنترل و سمپاشی ماهی نقره ای ( سیلور فیش )

اگر شما در تهران و یا شهرهای اطراف آن به سر می برید و ماهی نقره ای ( سیلور فیش ) به خانه شما هجوم آورده، شرکت سمپاشی نگارین تندیس در ارائه خدمات زیست محیطی و درمان تخصصی و قطعی این آفت در خدمت شما عزیزان می باشد . شرکت سمپاشی نگارین تندیس با استفاده از سموم فرانسوی و آلمانی بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد . جهت برقراری ارتباط با شرکت نگارین تندیس با شماره ۰۹۱۲۷۱۳۸۲۵۵ تماس حاصل فرمایید .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *