سمپاشی و مبارزه با عنکبوت

  • موضوع :
  • نویسنده : مدیر وبسایت
  • در : 6:49 ب.ظ

توضیحاتی راجع به عنکبوت ها

عنکبوت ها حشرات عجیبی می باشند و بسیاری از عنکبوت ها سمی و کشنده هستند . عنکبوت ها از رده عنکبوتیان هستند . عنکبوتیان گروه بسیار وسیعی هستند که علاوه بر عنکبوت ها گروه های دیگری را نیز شامل می شوند . تا به حال بیش از ۴۰۰۰۰ گونه عنکبوت کشف و نامگذاری شده است .

عنکبوت ها تقریبا برای زندگی در هر نوع زیستگاهی سازگار شده اند . آن ها در زیستگاه های مختلف زندگی می کنند و در سراسر جهان به جز قطب جنوب یافت می شوند . بیش تر عنکبوت ها برای انسان بی ضرر هستند، اما برخی از گونه های عنکبوتی مانند بیوه سیاه می توانند انسان را نیش بزنند و زهر را تزریق کنند . تمام عنکبوت ها ۸ پا دارند . این جانوران فاقد بال و آنتن هستند . برخی از عنکبوت های خانگی محیط های مرطوب و برخی دیگر محیط های خشک را می پسندند . اکثر عنکبوت ها به تنهایی زندگی می کنند و فقط برای جفت گیری سایر عنکبوت ها را ملاقات می کنند .

چشم های عنکبوت ها از نوع ساده است . تعداد چشم در عنکبوتیان حداکثر ۱۲ عدد می باشد، اما بیش تر عنکبوت ها ۸ عدد چشم دارند . البته عنکبوت با تعداد چشم کمتر هم مشاهده شده، حتی بعضی از عنکبوت های غار زی فاقد چشم می باشند .

عنکبوت ها قبل از خوردن غذا با ریختن آنزیم های گوارشی بر روی آن، مواد غذایی را به صورت مایع در می آورند .

نوعی از عنکبوت ها که به آن ها عنکبوت های خفاش خوار گفته می شود، با به دام انداختن خفاش ها در تاری که تنیده اند از خفاش ها تغذیه می کنند .

معرفی سم مخصوص کشتن عنکبوت – وب اوت

  • سم عنکبوت کش وب اوت سمی مایع، پر قدرت و تضمینی است .
  • این سم، حاوی فرمولاسیون ویژه ای از نانوکپسول های موثر و محصول شرکت بایر کشور آلمان می باشد .
  • سم وب اوت، تنها محصول در جهان است که بر پایه ترکیبات ۱۰۰ درصد طبیعی ساخته شده است .

چگونه می توانیم از شر عنکبوت ها خلاص شویم ؟

شما می توانید برای از بین بردن این حشرات با شرکت های مخصوص سمپاشی تماس بگیرید که با کادرهای ماهر و دوره دیده در حوزه سمپاشی عنکبوت در خدمت شما عزیزان خواهند بود .

شرکت سمپاشی نگارین تندیس با در اختیار داشتن سموم وارداتی و ترکیبی این اطمینان را به شما خواهد داد که فقط با یکبار سمپاشی شما را از شر عنکبوت های مزاحم راحت کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *