سم عالی برای سوسک کابینت

  • موضوع :
  • نویسنده : مدیر وبسایت
  • در : 10:01 ب.ظ

سوسک های ریز کابینت

سوسک ها حشراتی چندش آور و کثیف هستند و از هر روزنی به داخل ساختمان وارد می شوند . پیدا شدن یکی دو سوسک کوچک همان و ازدحام صدها و هزاران سوسک نیز همان . حشرات و صد البته این سوسک های آشپزخانه، به سرعت تکثیر می شوند . تا زمانی که جمعیت سوسک ها به حد انفجار نرسد شاید حتی از وجود آن ها در خانه هم بی اطلاع باشید . با توجه به وجود مواد غذایی در آشپزخانه، سوسک ها، کابینت های آشپزخانه را خیلی زود برای زندگی انتخاب می کنند . در این صورت با یک مشکل بزرگ روبرو هستید که جز با سمپاشی نمی توانید از آن خلاص شوید . استفاده از بهترین سم برای سوسک کابینت و دوبار سمپاشی می تواند شر این حشرات را کم کند . اما اگر تعداد سوسک ها هنوز زیاد نیست، سم بی خطر خانگی را امتحان کنید .

شرکت نگارین تندیس از سموم موثر با فرمول اختصاصی برای از بین بردن هر نوع سوسکی استفاده می کند . این سم ها به صورت تخصصی و توسط متخصصین سم شناسی تهیه می شوند و در اختیار عموم قرار ندارند . بعضی از فروشگاه ها نیز سموم مایع یا اسپری های حشره کش را به فروش می رسانند که برای کشتن سوسک های کابینت کارایی خوبی دارد .

بهترین سم برای سوسک کابینت

سم سوسک کش رونج

سم سوسک کش قوی رونج نسل پیشرفته ای از پرثروئید است که قدرت مقابله با جمعیت بالایی از سوسک را در آن واحد دارد . از دیگر قابلیت های دیگر سم سوسک کش رونج این است که دارای اثر گذاری طولانی مدت می باشد به نحوی که ۹۰ الی ۱۲۰ روز پس از استفاده همچنان فعال است . این محصول کاملا متفاوت با پرثروئیدهای قدیمی است . لذا ۱۰۰ درصد فعال بوده و در نتیجه بیش ترین قدرت را جهت از بین بردن جمعیت سوسک ها دارد . این سم را می توانید در داخل و خارج بناها و ساختمان ها به کار برید .

سم سوسک کش شات گان

سم سوسک کش قوی شات گان بی بو از ” دلتامترین ” به عنوان ماده اولیه استفاده می کند . سم سوسک کش شات گان که به حالت اسپری عمل می کند، دارای ماندگاری بیش از ۶ ماه و همچنین اثر گذاری سریع بر روی انواع سوسک ها می باشد . این سم را می توانید در داخل و خارج بناها و ساختمان ها به کار برید . این سم سوسک کش بسیار قوی و فوق العاده اثر گذار می باشد که در مدت زمان کوتاهی می توانید شاهد ریشه کن شدن سوسک های سیاه، بالدارو سوسک های فاضلاب که به وفور در اماکن مسکونی یافت می شوند، باشید .

سخن پایانی

برای خلاص شدن از شر سوسک های ریز کابینت با کارشناسان شرکت سمپاشی نگارین تندیس تماس حاصل فرمایید . کارشناسان این مجموعه از سموم خارجی و قوی برای از بین بردن سوسک ها استفاده می کنند . جهت برقراری ارتباط با نگارین تندیس با شماره ۰۹۱۲۷۱۳۸۲۵۵ تماس حاصل فرمایید .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *