سم مخصوص پشه کوره

  • موضوع :
  • نویسنده : مدیر وبسایت
  • در : 7:18 ب.ظ

پشه کوره چیست ؟

پشه کوره به گروهی از حشرات گفته می شود که در خانواده culicidae قرار می گیرند . جنس ماده بیش تر گونه های پشه زندگی انگلی دارند و از راه خوردن خون جانوران دیگر از جمله پستانداران، پرندگان، خزندگان، دوزیستان و حتی برخی از ماهی ها تغذیه می کنند و برخی از آن ها بی مهرگان را نیز هدف قرار می دهند .

خونی که از این راه از دست می رود ناچیزتر از آن است که اهمیتی داشته باشد اما خارش تحریکی محل گزش می تواند یک عامل آزاردهنده جدی باشد . مهم تر از آن برخی از گونه های پشه به عنوان ناقل بیماری های گوناگون عمل می کنند و عامل بیماری را از یک میزبان به یک میزبان دیگر منتقل می کنند . مالاریا، تب زرد، تب دنگی و فیلاریازیس از خطرناک ترین انواع بیماری ها هستند که توسط برخی انواع پشه منتقل می شوند .

پشه کوره از کجا می آید ؟

پشه کوره معمولا هر ساله با تغییرات آب و هوا به خصوص بهار و تابستان زیاد می شود . گرم شدن هوا، کثیف بودن سطل های زباله، جمع شدن آب های راکد در معابر عمومی و عدم حمل به موقع زباله ها از عوامل افزایش پشه کوره در اطراف ما می باشد .

درمان نیش پشه کوره

گاه یک پشه گزیدگی معمولی به عفونت شدید دست و پا منجر می شود، عفونتی دردناک که حتی گاهی خطر مرگ در پی دارد . آمار مرگ و میر ناشی از پشه آن قدر زیاد است که به همین دلیل این حشره موذی به عنوان قاتل ترین جانور روی کره زمین شناخته شده است . کارشناسان می گویند نیش پشه را – از هر نوعی که باشد – اصلا نباید خاراند و برای جلوگیری از خارش باید از پمادهای مخصوص همچون لوسیون بعد از نیش حشرات استفاده کرد .

معرفی سم تی اس

سم تی اس یکی از سم های مورد استفاده در نابودی پشه های خانگی می باشد . به عنوان یک پرثروئید ترکیبی این سم قابلیت استفاده در نواحی داخلی و خارجی منازل را دارد اما بیش ترین کاربرد آن در محیط اطراف منزل، حیاط و باغچه – جایی که پشه ها بیش ترین تردد را دارند، است . این سم همچنین می تواند در ناحیه خارجی مرغداری ها و دامداری ها مورد استفاده قرار گیرد . این سم دارای اثر گذاری فوق العاده و ماندگاری بالا می باشد .

ریشه کنی، نابودی و سمپاشی پشه کوره

مهم ترین نکته در نابودی و مبارزه بیولوژیکی با حشره پشه کوره معمولا کاهش منابع تغذیه و در نهایت کنترل از طریق سموم شیمیایی می باشد که سمپاشی پشه کوره در کنار عملیات بیولوژیکی نقش موثری در ریشه کنی پشه کوره ها خواهد داشت .

سخن پایانی

شرکت سمپاشی نگارین تندیس با بهره گیری از دانش مهندسان مجرب و استفاده از سموم مجاز و خارجی جهت سمپاشی پشه کوره آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد . برای برقراری ارتباط با نگارین تندیس با شماره ۰۹۱۲۷۱۳۸۲۵۵ تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *