نحوه از بین بردن سوسک ریز کابینت

  • موضوع :
  • نویسنده : مدیر وبسایت
  • در : 6:13 ب.ظ

سوسک ریز کابینت و آشپزخانه، از آزار دهنده ترین موجوداتی هستند که باعث می شوند تا محیط آشپزخانه غیر قابل تحمل شود .

سوسک های ریز کابینت با وجود ریز بودن خیلی در برابر آفت کش ها و سموم مقاوم هستند و از بین بردن آن ها کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است . سوسک های ریز، در بین فضای خالی کابینت های آشپزخانه، درزهای بین کاشی و سوراخ های کوچک به راحتی زندگی می کنند .

نشانه های وجود سوسک ریز آشپزخانه در منزل

روش هایی وجود دارد که می توان از فعالیت این نوع سوسک ها در منزل آگاه شد و در جهت از بین بردن آن ها اقدام نمود . یکی از نشانه های سوسک آلمانی در منزل وجود مدفوع های ریز به اندازه نوک سوزن و به رنگ تیره روی وسایل است . اگر بوی نامطبوع کپک زدگی از آشپزخانه استشمام کردید اما دلیل آن را نیافتید، نشان از وجود سوسک ریز کابینت است . فعالیت سوسک ها معمولا در شب است و اگر نصف شب برق آشپزخانه را روشن کردید و سوسک ریز آلمانی را دیدید باید حتما سریعتر سمپاشی سوسک ریز آلمانی را انجام دهید .

چگونه از ورود سوسک ها به آشپزخانه جلوگیری کنیم ؟

  • اولین و مهم ترین راهکار برای جلوگیری از ایجاد این سوسک ها فقط و فقط نظافت است . با این کار مواد غذایی برای تغذیه سوسک ها از بین خواهد رفت .
  • جلوگیری از تجمع آشغال و خارج کردن کیسه زباله از آشپزخانه
  • جلوگیری از انباشته شدن خرده نان و غذا در کف زمین
  • عدم رها سازی چربی بر روی گاز و کابینت اطراف آن
  • شستن ظرف های باقیمانده در سینک آشپزخانه

سمپاشی سوسک ریز کابینت

سوسک های ریز کابینت برای تخم گذاری به تمامی درزها و شکاف های خانه، به کابینت ها و به داخل وسایل خانه از قبیل یخچال و لباسشویی نفوذ می کنند . از این رو برای ریشه کنی این نوع حشرات ریز بهترین عمل استفاده از سموم برای از بین بردن آن ها می باشد . متخصصین شرکت سمپاشی نگارین تندیس با استفاده از سموم مناسب باعث از بین رفتن این گونه آفت ها می شوند .

سخن پایانی

برای انجام کار سمپاشی سوسک ریز کابینت با شرکت سمپاشی نگارین تندیس تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت از شر این موجودات مزاحم خلاص شوید . برای برقراری ارتباط با شرکت نگارین تندیس با شماره ۰۹۱۲۷۱۳۸۲۵۵ تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *