داروی قوی برای کشتن سوسک

  • موضوع :
  • نویسنده : مدیر وبسایت
  • در : 1:32 ب.ظ

سوسک ها حشراتی هستند که برای ما انسان ها چندش و دلهره آور می باشند . کمتر کسی هست که با حشره ای به نام سوسک برخورد نکرده باشد . سوسک ها موجوداتی هستند که مدت زیادی بدون آب و غذا زنده می مانند . اگر شما در خانه خود سوسک دیدید مطمئن باشید که سوسک ها در فاضلاب، چاه توالت، حمام، آشپزخانه و موتور خانه شما جا خشک کرده اند . عجله کنید قبل از اینکه این آفت کل خانه شما را تصاحب کند به فکر نابود کردن و کشتن سوسک ها باشید . برای دفع سریع و نابودی سوسک ها حتما از یک حشره کش قوی استفاده کنید . اگر هر سمی استفاده کردید سوسک ها را از بین نبرده و به طور کامل سوسک ها را نابود نکرده است ما به شما یک سم بسیار قوی و کشنده پیشنهاد می کنیم . این سم سوسک کش به صورت تضمینی و فوری همه نوع سوسک از قبیل سوسک فاضلاب، سوسک کابینت، سوسک حمام، سوسک فرش و … را به طور کامل نابود کرده و از بین می برد .

معرفی انواع سم سوسک کش موجود در بازار ایران :

  • سم سوسک کش ریپلزال : سم سوسک کش ریپلزال از سم های سوسک بسیار قوی و معتبر بازار ایران می باشد که به دلیل کیفیت بالای آن بسیار کمیاب است . این سم بی بو، بی رنگ و برای انسان بی ضرر بوده و دارای ماندگاری ۶ ماهه است . این سم سوسک کش فوق العاده موثر می باشد به طوری که در مدت کوتاهی شاهد ریشه کن شدن سوسک های منزل خود خواهید بود .
  • سم سوسک ریونج : سم سوسک کش ریونج با اثر گذاری فوری و ماندگاری ۶ ماهه از موثرترین سم های بازار است . این سم سوسک به صورت مایع بوده و بی رنگ بوده و دارای مقداری بو است . این سم سوسک، کشنده انواع سوسک های فاضلابی بوده و بر روی سوسک شرقی بسیار موثر است . کابرد این سم سوسک کش بدون بو نیز بسیار گسترده بوده و می توان در تمامی مناطق از آن استفاده نمود . لازم به ذکر است که هنگام سمپاشی سم سوسک کش حتما ماسک داشته و تا ۱۲ ساعت از ورود حیوانات خانگی و اهلی و بخصوص کودکان و خردسالان به محل سمپاشی خودداری نمایید .
  • سم سوسک کش آکواپای : این سم سوسک کش از قوی ترین سم سوسک ها و گرانترین نوع بازار است . کیفیت و خلوص بالای آن سبب شده که به عنوان سم سوسک کش قوی شناخته شده و طرفداران زیادی میان فروشندگان و مصرف کنندگان داشته باشد . این سم از نوع فوری بوده و اثر گذاری بسیار سریعی دارد به طوری که تا ۶ ماه در محل سمپاشی سوسکی مشاهده نخواهید کرد . خلوص این سم بسیار بالا می باشد پس حتما هنگام سمپاشی موارد ایمنی را رعایت نموده و حتما از ماسک و دستکش استفاده نمایید .

سخن پایانی

اگر به دنبال یک شرکت معتبر برای سمپاشی سوسک هستید، می توانید با شرکت سمپاشی نگارین تندیس تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *