هزینه سمپاشی منزل را مالک پرداخت می کند یا مستاجر ؟

  • موضوع :
  • نویسنده : مدیر وبسایت
  • در : 7:55 ب.ظ

سمپاشی منزل

وجود حشرات و جانوران موذی در محل زندگی برای هیچ کس خوشایند نیست، پس سمپاشی منزل یکی از اقدامات ضروری به محض مشاهده هر گونه حشره و جانور موذی است . توجه داشته باشید که اگر سمپاشی منزل را جدی نگیرید، نه تنها حشرات تکثیر می شوند، بلکه سبب بروز بیماری های مختلف نیز خواهند شد . بنابراین برای از بین بردن آن ها به روش اصولی اقدام کنید تا مبادا با کوچکترین اشتباه باعث مسمومیت خود و اطرافیان شوید . در نتیجه بهترین راهکار این است که کار را به دست افراد متخصص و یک شرکت معتبر سمپاشی بسپارید .

هزینه سمپاشی منزل را مالک پرداخت می کند یا مستاجر؟

سوالات بسیاری در رابطه با پرداخت هزینه سم‌پاشی شده بود که  تیم سمپاشی نگارین تندیس را بر آن داشت که مقاله‌ای تحت این عنوان خدمت شما مشتریان محترم ارائه کند. چند جنبه در بررسی این‌موضوع حائز اهمیت است که مهم‌ترین عامل این است که چه عاملی باعث الزام سم‌پاشی در محیط منزل، مغازه یا دفتر کار شده‌است. ۱:بارها این موضوع پیش‌آمده که مستاجر محیط مدنظر خود آپارتمان، مغازه یا دفتر کار و را اجاره کرده و به‌محض مستقر شدن در محیط شاهد سطح بالایی از آلودگی (وجود حشره یا حشرات مانند سوسک فاضلابی، سوسک ریز کابینتی، ساس، مورچه و … بوده‌است که در این شرایط پرواضح است که وظیفه مالک می‌باشد که محیط را پاک و امن تحویل مستاجر نماید.

۲: در موارد بسیاری دیده‌شده که مستاجر محیط مدنظر آپارتمان دفتر کار یا مغازه را پاک و امن تحویل گرفته اما هنگام تخلیه و سررسید موعد تحویل محیط را بسیار آلوده تحویل می‌دهد؛ آلوده منظور این است که حشره یا حشراتی در محیط لانه‌گزینی کردند طوری که محیط نیاز به سم‌پاشی جهت پاک‌سازی دارد که در این شرایط وظیفه مستاجر است که محیط را پاک و ایمن تحویل مالک نماید.

۳: حالت سومی هم وجود دارد و آن‌هم این‌که در فاصله حضور مستاجر در محیط شرایطی پیش می‌آید که محیط نیاز به سم‌پاشی دارد مانند سم‌پاشی دوره‌ای ساختمان, سم‌پاشی جهت رؤیت حشره خاصی در محیط مانند ساس, سوسک ریز کابینتی و … که در این حالت هزینه انجام سم‌پاشی به‌عهده مستاجر می‌باشد.

امیدوارم که این مقاله مثمرثمر شما عزیزان و مشتریان گرامی بوده باشد. لطفاً مقاله درخواستی خود را در کادر زیر ثبت نمایید تا به‌صورت سفارشی آماده‌سازی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *