سمپاشی مورچه ها تغذیه و روش زندگی

  • موضوع :
  • نویسنده : مدیر وبسایت
  • در : 10:47 ق.ظ

سمپاشی مورچه ، سمپاشی سوسک , سمپاشی سوسک ریز , سمپاشیشرکت معتبر سمپاشیشرکت معتبر سمپاشی سوسک آشپزخانهسمپاشی در تهرانگندزدایی اصولیسمپاشی منازل , سمپاشی سوسک منازل , سمپاشی موشسمپاشی ساس , سمپاشی , سمپاشی سوسک فاضلاب , سمپاشی مورچه  , موریانه , سمپاشی موریانه , ضرورت سمپاشی مورچه , زندگی مورچه ها

سمپاشی مورچه ، سمپاشی موریانه ، موریانه ، مورچه

مورچه :
مورچه ها همیشه به صورت کلنی یا گروهی زندگی میکنند.گاهی ۱۰۰۰۰۰ مورچه در یک کلنی زندگی میکنند که البته همه مادری به نام ملکه دارند.مورچه هائی که معمولا میبینید مورچه های کارگر نامیده میشوند.
همه این مورچه ها ماده اند اما نمی توانند تخم بگذارند چون اندام جنسی در انها به طور کامل نمو و رشد پیدا نکرده است.

اغلب مورچه ها بال ندارند،چون در لانه های سرپوشیده زندگی میکنند و بال انها هنگام حرکت به دیواره های لانه گیر خواهد کرد،با این همه هر سال برای مدت کوتاهی،معمولا در یک روز گرم و شرجی،هوا پر از مورچه های بالدار میشود..
این مورچه ها، نرها و ماده های تخم گذاری هستند که برای پرواز جفت گیری از لانه بیرون میایند.جالب است بدانید بعد از جفت گیری مورچه های نر میمیرند.

مورچه های ماده پس از جفت گیری شروع به ساختن لانه های جدیدی میکنند تا در ان بتوانند تخم بگذارند.
بالهای مورچه های ماده میافتد و ماهیچه هائی که انها را قادر به پرواز کردن میساختند صرف تامین انرژی میشود تا اولین نوزادهای کارگر از تخم خارج شوند.
از ان به بعد کارگرها برای خود،خواهران جوانشان و ملکه غذا جمع اوری میکنند.

برخی از مورچه های کارگر در اینده ممکن است به مورچه های سرباز تبدیل شوند،رشد کنند و با نیش زدن و پاشیدن اسید به دشمنان از لانه محافظت کنند.

سمپاشی مورچه

تغذیه مورچه ها:
مورچه ها از غذاهای بسیار متنوعی تغذیه میکنند.برخی از انان جانوران دیگر را شکار میکنند،بعضی از دانه گیاهان تغذیه میکنند و عده ای نوعی قارچ میخورند که خودشان روی برگ پوسیده ای،که به طرز بخصوصی جمع اوری میکنند پرورش داده اند.
بیشتر مورچه ها به چیزهای شیرین علاقه دارند و بعضی عسلک شته ها را میمکند.
بیشتر کار مورچه ها غریزی است به این معنی که در مورد انجام کاری نیاز به فکر کردن ندارند یا قبلا ان را یاد بگیرند.

البته لازم به ذکر است که این شرایط در مورد مورچه ها در شرایط طبیعی است (خارج از خانه)اما وقتی که مورچه ها وارد محل زندگی انسان میشوند تبدیل به حشره موذی و ازار دهنده میشوند که در هر نقطه ای از خانه میتوان انها را یافت حتی در حمام و اتاق خواب.
لازم به ذکر است که مورچه ها همانطور که گفته شد همه چیز خوارند اما در نزدیکی محل زندگی انسان ، با انسان تغذیه مشترک دارند تا جائی که دیده شده به محض رها کردن مواد غذایی در هر کجای خانه خاصه در اشپزخانه حضور پر رنگ مورچه ها کاملا ملموس است.

سمپاشی سوسک , سمپاشی سوسک ریز , سمپاشیشرکت معتبر سمپاشیشرکت معتبر سمپاشی سوسک آشپزخانهسمپاشی در تهرانگندزدایی اصولیسمپاشی منازل , سمپاشی سوسک منازل , سمپاشی موشسمپاشی ساس , سمپاشی , سمپاشی سوسک فاضلاب , سمپاشی مورچه  , موریانه , سمپاشی موریانه , ضرورت سمپاشی مورچه , زندگی مورچه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *