سمپاشی بیمارستان و درمانگاه

سمپاشی بیمارستان و درمانگاه از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و باید تحت نظارت مهندسان حرفه ای دفع آفات با تجربه بالا صورت بگیرد، تا بر اساس علم و دانش این افراد از استانداردترین سموم جهت دفع هر نوع آلودگی استفاده شود تا آسیبی به افراد حاضر در بیمارستان وارد نگردد. به همین دلیل برای سمپاشی بیمارستان و درمانگاه بهتر است از مجموعه نگارین تندیس با داشتن کادری تخصصی کمک بگیرید.

سمپاشی بیمارستان و درمانگاه تخصصی و حرفه ای

آلودگی های موجود در محیط بیمارستان و درمانگاه ها نقش زیادی در ایجاد عفونت ‌های بیمارستانی دارند. به همین دلیل است که کنترل و مبارزه آفات بیولوژیک در محیط های درمانی از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. 

معمولاً افرادی که برای درمان به بیمارستان مراجعه می ‌کنند، از لحاظ سیستم ایمنی ضعیف هستند و کوچکترین آلودگی ممکن است در بدن آنها واکنش های سنگین داشته و بیماری های شدیدترین را به وجود بیاورد به همین جهت سمپاشی بیمارستان و درمانگاه جزء کارهای ضروری است که برای جلوگیری از خطرات بزرگتر باید صورت بگیرد. 

مسئله مهم این است که سمپاشی در محیط های درمانی فقط باید توسط متخصصین حرفه ای انجام شود، تا احتمال خطرات جدی از بین برود. زیرا این محیط ‌ها پررفت و آمد بوده و از همه اقشار جامعه در آن حضور دارند که سطح فرهنگ و زندگی آنها با یکدیگر تفاوت دارد به همین جهت هرکدام ممکن است عوامل ناشناخته یا بیماری زایی را به محیط بیمارستان انتقال بدهند. پس نیاز است که از یک مجموعه معتبر مانند شرکت سمپاشی نگارین تندیس کمک گرفته شود.  

انتخاب سموم جهت سمپاشی مراکز درمانی

در حال حاضر سموم مختلفی برای از بین بردن آفات و حشرات موذی وجود دارد که انتخاب صحیح آنها موجب ریشه کن شدن این حشرات از محیط می گردد. اما مسمومیت هایی که با این آفت کش ها به وجود می آید، در مقیاس جهانی بسیار زیاد است. به همین دلیل انتخاب سموم جهت سمپاشی بیمارستان و درمانگاه باید توسط افراد حرفه ‌ای انجام شود.  

هر سال تعداد زیادی از انسان ها به دلیل انتخاب غیر مناسب و اصولی سموم در محیط های مختلف دچار آسیب می شوند. برای جلوگیری از این آسیب ها انتخاب سوم مناسب و رعایت مسائل ایمنی در حین سمپاشی ضرورت دارد که فقط توسط کارشناسان متخصص در این حوزه امکان پذیر است.  

سمپاش حرفه ای و کاربلد می ‌تواند سموم خاصی را با یکدیگر ترکیب کند که ضمن از بین بردن آفات و حشرات خاصی هم به افراد نرساند. پس بهتر است انتخاب سوم مورد نیاز برای محیط های درمانی را به‌ عهده مراکز معتبر و متخصص در این زمینه بگذارید که کارشناسان مجموعه نگارین تندیس به صورت حرفه ای در این حوزه فعالیت می کنند.  

اقدامات قبل و بعد از سمپاشی بیمارستان

اهمیت سمپاشی محیط بیمارستان بر هیچ کسی پوشیده نیست و همه ما می ‌دانیم که این محیط باید عاری از هرگونه بیماری و آلودگی باشد. وجود حشرات و حیوانات موذی مانند سوسک و موارد دیگر مانع از رعایت کامل بهداشت می شوند

در هنگام سمپاشی بیمارستان و درمانگاه اقدامات خاصی باید انجام شود تا بدون آسیب رسیدن به افراد حاضر در محیط بیمارستان و درمانگاه عملیات سمپاشی انجام شود همچنین بعد از سمپاشی هم نیاز است برخی از اقدامات رعایت شود تا این کارت در شرایط ایمن صورت بگیرد  

 مهمترین اقدامات قبل از سمپاشی بیمارستان:

  • با اولین مشاهده آلودگی های مختلف باید با کارشناسان مجموعه نگارین تندیس تماس بگیرید.
  • مراجعه کارشناسان به محیط بیمارستان و تشخیص نوع آفات و حشرات موذی برای تعیین سموم لازم ضرورت دارد.
  • خارج کردن هرگونه مواد غذایی و دارویی از محل سمپاشی لازم است.  
  • تمامی کودکان، افراد میانسال، خانم های باردار و بیمارانی که مشکلات قلبی دارند باید از محل خارج شوند.

 

 اقداماتی که بعد از سمپاشی باید انجام شود:

  • تمیز کردن محل برای جلوگیری از ورود مجدد آفات
  • انجام سمپاشی چند مرحله ای برای ریشه کن شدن آفات و حشرات
  • تمیز نگه داشتن محل های مختلف بیمارستان مانند: پارکینگ ها، انبارها، شوفاژخانه و موارد دیگر برای جلوگیری از تجمع آفات  
  • بررسی دقیق و کامل تمامی نقاط بیمارستان از جمله بخش نوزادان و از بین بردن هر گونه آفات به جای مانده در کپسول ها و لوازم دیگر  

حشرات موجود در محیط بیمارستان و مراکز درمانی

معمولاً در محیط بیمارستان و تمام مراکز درمانی گونه های خاصی از آفات و حشرات وجود دارد که هر کدام از آنها می ‌توانند آسیب زیادی به محیط درمان و بیماران وارد کنند، پس از بین بردن آنها ضرورت پیدا می کند. به همین دلیل است که سمپاشی بیمارستان و درمانگاه ها از موضوع های حیاتی و جدی است که مورد توجه همه مدیران این مراکز قرار می گیرد.  

معمولاً در محیط بیمارستان حشرات و آفاتی مانند موش ها، پشه ها، مگس، ساس، مورچه سوسک و بسیاری از موارد دیگر پیدا می شوند که جای این حشرات در فضاهای مختلف مانند آشپزخانه ‌ها، انبار، توالت‌ های بیمارستان و غیره لانه گزینی آنها موجب انتقال بیماری های کشنده به سایر افراد می گردند.

قیمت سمپاشی مراکز درمانی

قیمت سمپاشی مراکز درمانی بیشتر از هر موضوع دیگری برای مدیریت آن اهمیت دارد. هزینه های مربوط به سمپاشی با توجه به عوامل مختلف مشخص می ‌شود که در نهایت یک هزینه نهایی اعلام می گردد.

معمولاً تعرفه های کاملا مشخص برای سمپاشی محیط بیمارستان ها و تمامی مراکز درمانی وجود دارد که با در نظر گرفتن این تعرفه ها و نوع سوم قیمت سمپاشی مشخص می شود.

در این بخش به بررسی مهمترین عامل های موثر در نرخ سمپاشی بیمارستان و درمانگاه می پردازیم:

  • مساحت محیط بیمارستان
  • نوع سمپاشی در محیط
  • نوع سموم در نظر گرفته
  • حجم آفات موجود در محیط
  • اجرت و دستمزد نیروهای متخصص برای سمپاشی
  • مراحل و دوره های سمپاشی

خدمات شرکت سمپاشی نگارین تندیس

امروزه تکنیک های جدیدی با استفاده از تجهیزات مختلف وجود دارد که عملکرد سمپاشی را آسانتر و تأثیر آن را بیشتر کرده است. بسیاری از شرکت ها دیگر از روش های قدیمی استفاده نمی کنند؛ به همین جهت سمپاشی کاری بسیار تخصصی می باشد.  

مجموعه سمپاشی نگارین تندیس از معتبرترین مراکزی است که در این زمینه خدمات فوق حرفه ای را ارائه می دهد. زیرا با داشتن نیروهای متخصص ابتدا به بررسی دقیق محیط بیمارستان و مراکز درمانی پرداخته و با تشخیص نوع جانوران و حشرات موذی اقدام به مشخص کردن سموم مورد نیاز می کند.

از مهمترین خدمات شرکت سمپاشی نگارین تندیس در زمینه سمپاشی در محیط های درمانی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • از بین بردن کامل تمامی حشرات موذی مانند: ساس، شپش، سوسک، موریانه
  • از بین بردن موش و مارمولک با استفاده از تله گذاری یا سمپاشی های خاص  
  • پاکسازی محل مورد سمپاشی پس از مبارزه با حشرات به طور کامل
  • استفاده از ترفندهای نوین برای ریشه کن کردن حشرات از محیط با سمپاشی های مرحله ای

 جهت دریافت خدمات سمپاشی بیمارستان و درمانگاه با کیفیت خوب و قیمت مناسب کافیست با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید. تمامی مراحل سمپاشی با استفاده از تکنولوژی های مدرن و به روز در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود و نفوذ مجدد حشرات در محیط به حداقل ممکن می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *