بهترین سم برای سمپاشی خانه

  • موضوع :
  • نویسنده : مدیر وبسایت
  • در : 8:00 ب.ظ

ضرورت سمپاشی خانه

با گرم تر شدن هوا و رسیدن فصل های گرم، سر و کله حشرات موذی هم در خانه ها پیدا می شود . از سوسک، پشه و مورچه گرفته تا ساس و هزارپا که مزاحمت ایجاد می کنند .

وجود حشرات موذی در خانه موجب آلودگی در خانه و بروز بیماری می شود که گاهی مشکل با یک اسپری حشره کش حل می شود . اما در خانه های قدیمی که حشرات موذی خانواده بزرگی تشکیل داده اند، کار به همین سادگی نیست و باید به فکر سمپاشی خانه افتاد .

حشرات موذی چگونه وارد خانه می شوند ؟

حشرات موذی راه های مختلفی را برای این کار پیدا می کنند، از جمله :

  • برای پیدا کردن غذا وارد خانه می شوند، اما گاها ناخواسته و با وسایل دیگر یا انتقال تخم نیز وارد خانه می شوند .
  • حشرات موذی معمولا محیط های گرم و مرطوب را دوست دارند، بنابراین حمام و دستشویی یکی از محل های زندگی حشرات موذی است .
  • آشپزخانه نیز جزء فضاهای مورد علاقه حشرات است، چرا که هم مواد غذایی در آن موجود است و هم گرم و نسبتا مرطوب است .
  • ورود حشرات موذی به خانه ها اکثر اوقات از چاه فاضلاب، سوراخ ها و درزهایی صورت می گیرد که روی در و دیوار خانه وجود دارد .

بهترین سم برای حشرات خانگی

به صورت کلی باید بدانید که سمی که برای منازل استفاده می شود، در دسته سموم پایروتیروئیدها قرار می گیرد . این نوع سموم از جدیدترین سمومی هستند که در سمپاشی خانه از آن ها استفاده می کنیم . اما آن ها نیز به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که مهم ترین آن ها عبارتند از : بیورزمترین، سایفلوترین، آلترین و بیوآلترین، دلتا مترین، فنترین، سایپرمترین، پرمترین و … .

در گذشته از سموم پایروتیروئید بیش تر برای از بین بردن پشه استفاده می شد، به این صورت که متخصصان این سم ها را با آب یا روغن مخلوط کرده و با پمپ های پرفشار به محل استقرار حشرات پمپاش می کردند . پایروتیروئید ها لزوما مضر نیستند و خوب است بدانید که در بسیاری از محصولاتی که ما به صورت روزانه از آن ها استفاده می کنیم مانند برخی شامپوها، شامپوی حیوانات یا داروهای رفع شپش از آن ها استفاده می شود . سموم پایروتیروئیدی می توانند طیف وسیعی از حشره ها را از بین ببرند که مورچه ها، پشه ها، مگس ها، کک ها بلافاصله پس از برخورد با این سم از بین می روند .

سخن پایانی

به شما توصیه می کنیم که به محض دیدن حشرات موذی در منزل خود با شرکت سمپاشی نگارین تندیس تماس حاصل فرمایید و از یک زندگی بدون حشرات کثیف و بیماری زا در منزل لذت ببرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *