سمپاشی بید فرش و بید لباس

  • موضوع :
  • نویسنده : مدیر وبسایت
  • در : 8:32 ب.ظ

حشره بید فرش و لباس چیست ؟

حشره بید در حالت بالغ به شکل پروانه با یک جفت بال است . حشرات بید چشمانی مرکب بزرگ دارند . اندازه حشره بید کاملا بستگی به نوع گونه آن ها دارد . برخی بسیار کوچک و برخی دیگر بسیار بزرگ هستند . گونه های خاصی از آن ها به رنگ درخشان و برخی به رنگ قهوه ای یا خاکستری می باشند . طول بال پروانه های بید کمتر از ۲ سانتی متر و رنگ بال ها، سایه هایی از رنگ خاکستری، قهوه ای و یا آجری رنگ دارد .

در کل دو نوع بید وجود دارد که به پشم صدمه می زند :

  • بید لباس تحت عنوان : Moth
  • بید قالی تحت عنوان : Beetle

آسیب و خساراتی که بید به منازل وارد می کند ؟

میزان آسیب و خسارت وارد شده از بیدها بستگی به جمعیت بیدها در محیط آلوده دارد . جمعیت بزرگی از بیدها می توانند خسارات سنگینی را به وسایل منزل ( لباس و فرش ) شما وارد کنند . بیدها این خاصیت را دارند که ساختار تار و پود الیاف را شکسته و سپس از آن تغذیه  کنند و از نشانه های تغذیه از الیاف، سوراخ هایی است که روی الیاف ایجاد می شود .

نکته های جلوگیری از بید فرش و بید لباس

مواردی را که ممکن است به ایجاد بید فرش و بید لباس کمک کند، رعایت کنید تا نیازی به سمپاشی بید فرش و بید لباس پیدا نکنید . به عنوان مثال فرش ها را تا نکنید . بر روی فرش ها وسایل سنگین نظیر کمد قرار ندهید . ممکن است تصور کنید که استفاده از تنباکو و نفتالین می تواند به بید زدگی کمک کند . نفتالین گر چه به علت بخار و بویی که از آن متصاعد می شود می تواند محیط متصاعد رشد بید را از بین ببرد اما نفتالین نمی تواند بید فرش و بید لباس را برای همیشه از بین ببرد . همچنین گازی که از نفتالین متصاعد می شود می تواند به ریه ها آسیب بزند .

سخن پایانی

کارشناسان شرکت سمپاشی نگارین تندیس جهت ریشه کنی و سمپاشی بید فرش و بید لباس، ترکیبی از موثرترین روش های بیولوژیک و شیمیایی را به کار می برند . آن ها برای ارائه خدمات بهتر از سموم فرانسوی و آلمانی استفاده می کنند . جهت برقراری ارتباط با نگارین تندیس با شماره ۰۹۱۲۷۱۳۸۲۵۵ تماس حاصل فرمایید . این شرکت تمامی تلاش خود را می کند تا بتواند رضایت مشتریان خود را جلب نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *