سمپاشی سوسک فاضلاب

  • موضوع :
  • نویسنده : مدیر وبسایت
  • در : 5:32 ب.ظ

آشنایی با سوسک فاضلاب شهری

سوسک ها انواع مختلفی دارند . سوسک فاضلاب شهری، سوسک حمام یا همان سوسک دستشویی نوع خاصی از سوسک ها هستند که اصطلاحا آن ها را cockroachs می نامند . این نوع سوسک ها با سوسک ریز آشپزخانه و یا سوسک آلمانی متفاوت هستند . سوسک های فاضلاب به رنگ قهوه ای مایل به قرمز بوده و بسیاری از آن ها به سرعت آماده پرواز هستند .

سوسک فاضلاب می تواند تا چند روز بدون آب و غذا زنده بماند . سوسک های فاضلاب شهری همه چیز خوارند اما اغلب از کثیفی ها و مدفوع انسان تغذیه می کنند .

انواع سوسک فاضلاب

در سمپاشی سوسک فاضلاب شناخت نوع سوسک فاضلابی بسیار حائز اهمیت می باشد . به همین دلیل یکی از پیش نیازهای سمپاشی سوسک فاضلاب اصولی و حرفه ای شناخت نوع سوسک می باشد . سوسک های فاضلابی دو نوع دارند . یک سوسک های آمریکایی و دیگری سوسک های حمام می باشند که به دلیل حضور در فاضلاب ها حاوی بیماری های بسیار زیادی می باشند .

اگر شما یک دانه از این سوسک ها را دیدید باید سریعا اقدام به سمپاشی سوسک فاضلاب کنید چرا که شما دچار حمله سوسک های درشت فاضلابی شده اید .

طول عمر سوسک فاضلابی

سوسک هایی که در فاضلاب زندگی می کنند حشراتی تخم گذار هستند که بعد از تخم گذاری، تخم های خود را در ماده ای کپسول مانند ذخیره می کنند تا از آسیب دور باشند . سوسک های فاضلاب خیلی زود بالغ می شوند، به همین دلیل طول عمر آن ها شش ماه می باشد . به دلیل وجود این ماده که برروی تخم های خود می گذارند به راحتی نمی توان آن ها را از بین برد به همین دلیل  باید در سمپاشی سوسک فاضلاب از سموم قوی و درجه یک استفاده نمود که بتوان تخم های آن ها را هم به راحتی از بین برد .

سمپاشی سوسک فاضلاب

سوسک های فاضلابی به علت این که در فاضلاب ها زندگی می کنند حاوی بسیاری از کثیفی ها و بیماری ها هستند و این حشرات برای به دست آوردن غذا از فاضلاب ها که محل زندگی آن ها است، بیرون می آیند و در جاهایی مثل ظروف غذای شما، کنار یخچال و کابینت های شما عبور و مرور می کنند که این کار آن ها باعث ایجاد بیماری های بسیاری می شود، به همین دلیل توصیه ما به شما این است که اگر یک سوسک فاضلابی دیدید سریعا به فکر سمپاشی آن ها باشید .

سخن پایانی

اگر شما هم به فکر سمپاشی سوسک فاضلابی هستید، با شرکت سمپاشی نگارین تندیس از طریق شماره ۰۹۱۲۷۱۳۸۲۵۵ تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *