سمپاشی سوسک

سوسک اساسا یک معضل بسیار بزرگ در خانه ها به حساب می آید . در برخی از فصل ها تعداد سوسک ها بیش تر می شود و این موضوع باعث آزار و اذیت اعضای خانواده می شود . سمپاشی سوسک یکی از مهم ترین اقداماتی است که باید به محض مشاهده سوسک در قسمت های مختلف خانه انجام دهید . برای انجام کار سمپاشی می توانید از شرکت های سمپاشی کمک بگیرید تا کار اصولی و درست انجام گیرد .

سوسک چیست؟

 

سوسک چیست ؟

سوسک ها گروهی از موجودات زنده به نام سوسری ها هستند که شامل یک چهارم کل حیوانات جهان هستند . تعداد و تنوع سوسک ها بسیار زیاد است . سوسک ها در همه جا یافت می شوند . آن ها با هر محیط سازگار هستند و کم و بیش همه چیز می خورند . بسیاری از آن ها مواد مرده مانند برگ های مرده، ریشه های مرده و پوست مرده را می خورند و برخی دیگر به دنبال لاشه حیوانات مرده هستند . برخی از آن ها از کود استفاده می کنند . از نظر شکل و اندازه، همه سوسک ها دارای یک اسکلت بیرونی سخت و دو جفت بال هستند .

انواع سوسک هایی که ممکن است در منزل شما وجود داشته باشند :

  • سوسک آمریکایی : اندازه سوسک آمریکایی از ۵٫۲ تا ۷٫۲ سانتی متر است که رنگ قهوه ای دارد و می تواند با بال های بزرگ خود پرواز کند .
  • سوسک آلمانی : سوسک های آلمانی یا سوسک های ریز کابینتی به عنوان یکی از ریزترین سوسک ها در خانه شناخته می شوند . رنگ سوسک های نر از سوسک های ماده روشن تر است . آن ها رنگ قهوه ای مایل به زرد روشن دارند . سوسک های نر نسبت به سوسک های ماده جسم درشت تری دارند . این گونه سوسک ها در برابر سموم مختلف، مقاومت می کنند .
  • سوسک شرقی : طول سوسک شرقی در اندازه ۵٫۲ سانتی متراست . آن ها بدن پهن و مسطحی با بال های کوتاه دارند .

زیستن سوسک

 

سوسک ها چگونه زندگی می کنند ؟

با وارد شدن سوسک ها به منزل شما و جای گیری در بخش های مختلف، تخم ریزی آن ها هم آغاز می شود . تعداد تخم سوسک ها به ۱۶ تا ۴۸ عدد می رسد که هر کدام از آن ها به شکل کپسولی قهوه ای رنگ می باشند . سوسک ها برای نگه داری از تخم های خود، آن ها را در مکان های تاریک و در فاصله های دور از شکاف ها و درزها قرار می دهند . البته باید توجه داشته باشید چند مورد از مهم ترین جاهایی که تخم گذاری سوسک ها انجام می شود، زیر میز و صندلی ها و تختخواب های چوبی است .

تخم هایی که با گذشت زمان به سوسک های جوان سفید بدون بال تبدیل شده اند، از کپسول ها خارج و در مکان های مختلف خانه پراکنده می شوند . سمپاشی سوسک را بهتر است در همین موقع انجام دهید تا تعداد زیادی از سوسک های کوچک از بین روند . مراحل تخم ریزی و خارج شدن سوسک از داخل پوشش خود، نزدیک به سی الی پنجاه روز به طول می انجامد . یک سوسک بالغ در طول زندگی چند ماه یا یک ساله خود می تواند چندین بار تخم ریزی داشته باشد .

بهترین زمان برای سمپاشی سوسک چه زمانی است ؟

بهترین زمان برای سمپاشی سوسک در ساختمان ها و منازل در ماه فروردین و اردیبهشت است چرا که در این زمان با گرم شدن هوا، سوسک ها شروع به زاد و ولد و تخم ریزی می کنند و بهتر است قبل از ازدیاد، سمپاشی مرحله اول را انجام داد . سمپاشی مرحله دوم در صورت نیاز بهتر است در ماه تیر و مرداد انجام شود تا پروسه مبارزه کامل صورت گیرد .

شرکت سمپاشی سوسک

 

سخن پایانی

شرکت سمپاشی نگارین تندیس با سال ها سابقه و کادری متخصص و مجرب بهترین خدمات را در زمینه سمپاشی به مشتریان خود ارائه می دهد . تمامی تلاش این مجموعه بر آن است تا بتواند رضایت مشتریان خود فراهم آورد . جهت برقراری ارتباط با این مجموعه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

تلفن های تماس : ۰۹۱۰۱۸۶۷۳۱۷ – ۰۲۱۷۷۹۲۰۲۱۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *