سوسک چگونه به وجود می آید ؟

  • موضوع :
  • نویسنده : مدیر وبسایت
  • در : 8:24 ب.ظ

همه ما با دیدن اولین سوسک در خانه مان از خود می پرسیم که سوسک ها از کجا می آیند ؟

بعضی از افراد فکر می کنند که سوسک ها تنها در خانه های کثیف و قدیمی وجود دارند . در صورتی که این گونه نیست و سوسک ها در خانه هایی که کوچکترین کثیفی در آن ها وجود ندارد نیز یافت می شوند . برخی سوسک ها ممکن است از طریق کیسه های خرید، جعبه های کهنه، اثاثیه یا مبلمان وارد خانه شوند . پس به شما توصیه می شود که کیسه های خریدتان را در بیرون از خانه قرار دهید و جعبه های کهنه را دور بیندازید، زیرا آن ها مکان محبوبی برای تخم ریزی سوسک ها هستند . سوسک ها می توانند از طریق کوله پشتی کودکان و ظرف غذای آن ها به منزل راه پیدا کنند . همچنین ممکن است در محل کارتان سوسک وجود داشته باشد و شما آن ها را به خانه ببرید .

سوسک ها نیز می توانند از زیر درها و پنجره ها وارد ساختمان شوند . بنابراین برای این که سوسک ها وارد خانه نشوند می توان از درزگیر استفاده نمود .

سوسک ها در محل هایی که به آب دسترسی دارند، رشد می کنند . بنابراین عموما در نزدیکی لوله های فاضلاب، ظرف آب حیوانات خانگی، زیر سینک ظرفشویی، ماشین ظرفشویی و … یافت می شوند . بنابراین باید کلیه لوازم خانگی را کاملا خشک نمود، از جمله سینک ظرفشویی باید بعد از استفاده کاملا خشک شود تا منبع آب قابل دسترس سوسک حذف گردد .

سمپاشی سوسک

سمپاشی سوسک در منزل یک کار بسیار جدی است و باید حتما توسط افراد با تجربه و حرفه ای انجام شود . زیرا استفاده از روش نادرست سمپاشی ممکن است جان ساکنین آن ساختمان و منزل را به خطر بیندازد .

شرکت سمپاشی نگارین تندیس با رعایت تمام نکات بهداشتی و ضروری برای حفظ سلامت افراد اقدام به سمپاشی می کند . برای سمپاشی سوسک منزل خود با ما تماس بگیرید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *