بهترین سم کشنده مار

  • موضوع :
  • نویسنده : مدیر وبسایت
  • در : 8:22 ب.ظ

آشنایی با مارها :

مار یک خزنده مهره دار دارای فلس می باشد که تاکنون ۲۷۰۰ گونه از آن شناسایی شده است . در ایران ۶۵ نوع مار شناسایی شده که ۶۰ نوع متعلق به خشکی و ۵ نوع دریایی می باشند . باید به این نکته توجه نمود که مارهای آبی شمال اکثرا غیرسمی و مارهای دریای خلیج فارس و دریای عمان همگی سمی و خطرناک هستند .

خصوصیات ظاهری مارها :

مارها دارای پلک و پا نیستند . آن ها از ۱۰ سانتی متر تا چند متر طول دارند . رنگ آن ها می تواند سبز، قرمز، زرد مایل به سیاه و یا قهوه ای تیره باشد . بسیاری از مارها دارای نارهای روشن و الگوهای مشخصی بر روی پوست و بدن خود هستند .

روش های مبارزه با مارها :

  • به دام انداختن مارها با استفاده از تله های مخصوص با روکش چسب
  • استفاده از طعمه های مسموم
  • استفاده از ترکیبات دور کننده

سم مارکش سوپر استپ :

سم دور کننده مار سوپر استپ، دارای ۳ الی ۴ ماه ماندگاری است .  اگر این سم را به طور مستقیم در مکان های مورد نظر به کار ببرید، آسیبی به محیط زیست، انسان ها، حیوانات و گیاهان نمی زند . از این سم در اطراف جریان های آب، استخرها و منابع آبی استفاده ننمایید، چرا که این محصول نسبت به ماهی ها سمی بوده و می تواند باعث آلودگی آب ها و ایجاد خطر برای این جانداران گردد .

قیمت سموم دفع مار و هزینه سمپاشی مار چقدر است ؟

هزینه تقریبی در هر نوع عملیات سمپاشی بر اساس نوع سم مصرفی و مقدار سم به کار رفته در عملیات سمپاشی مار و تعداد دفعات مشخص می شود . لذا قیمت کاملا مشخصی برای انواع خدمات سمپاشی نمی توان اعلام کرد . برای اطلاع از هزینه سمپاشی مار با کارشناسان شرکت سمپاشی نگارین تندیس  تماس حاصل فرمایید .

سخن پایانی

سمپاشی مار از خدمات شرکت سمپاشی نگارین تندیس می باشد . جهت استفاده از خدمات این شرکت با شماره ۰۹۱۲۷۱۳۸۲۵۵ تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *