سمپاشی هتل و مراکز اقامتی

  • موضوع :
  • نویسنده : مدیر وبسایت
  • در : 7:25 ب.ظ

هتل نوعی مکان مسکونی اجاره ای است که معمولا برای مدت کوتاه به افراد اجاره داده می شود . هتل ها از امکانات اقامتی و گردشگری شهرها به حساب می آیند و بیش تر مورد استفاده مسافران و گردشگران قرار می گیرند .

وجود حشره ای مانند سوسک، پشه، مگس و از همه مهم تر حشره ساس در محیط داخلی هتل یک مشکل بزرگ برای اعتبار هتل داران عزیز به شمار می آید . وجود این حشرات در داخل اتاق های هتل، رستوران یا آشپزخانه یا انبار مواد غذایی به هیچ عنوان قابل توجیه نیست و برای این که چنین موجودات زیانباری در این مکان ها یافت نشوند بایستی به فکر سمپاشی و مبارزه با این حشرات بود .

آفت های هتل

آفت هایی که ممکن است در هتل ها مشاهده شوند عبارتند از : سوسک ریز و درشت، ساس تختخوابی، کنه، شپش، موش و … .

سمپاشی ساس در هتل

یکی از مهم ترین و جدی ترین مشکلات در بحث صنعت هتل داری، ورود ساس به داخل اتاق های هتل ها، مهمانسراها و مراکز اقامتی می باشد . شما هتل داران عزیز باید به این نکته توجه کنید که در صورت مشاهده شدن ساس تا قبل از شیوع کامل این حشره مخوف در هتل بدون هیچ معطلی با شماره ۰۹۱۲۷۱۳۸۲۵۵  تماس بگیرید تا ما با روش ها و تکنیک های روز دنیا در کمترین زمان ممکن به صورت صد در صد کامل این حشره را ریشه کن کنیم .

سمپاشی سوسک در هتل

از آفت های دیگر و بسیار مهم در هتل ها می توان به انواع سوسک های ریز و درشت اشاره نمود . سوسک ها معمولا به رنگ قهوه ای، بلوطی یا سیاه هستند . بیش تر مواقع در نقاط گرم یافت می شوند و بیش تر در محل های گرم تاریک مثل حمام ها، آشپزخانه ها، موتورخانه ها و … دیده می شوند . سوسک ها در طول روز به ندرت دیده می شوند و در طول شب به دنبال غذا می گردند و آشپزخانه های کثیف و نامرتب که درست نظافت نشده باعث جلب سوسک ها می شوند . این حشره کثیف تقریبا هر چیزی را می خورد . تغذیه سوسک از پارچه، کاغذ، مانده غذا، نان خشک، حشره مرده، مدفوع و … می باشد . سوسک در برابر گرسنگی و کم آبی بسیار مقاوم است، به طوری که ممکن است نزدیک یک ماه بدون غذا بماند .

در صورت مشاهده این حشره موذی در هتل ها و مراکز اقامتی با شرکت سمپاشی نگارین تندیس تماس حاصل فرمایید .

زمان سمپاشی هتل

با توجه به نوع هتل و میزان ورودی میهمان و مسافر در هتل، بازه زمانی سمپاشی هتل بین ۳ تا ۶ ماه به صورت دوره ای می باشد که با توجه به شرایط محیطی اتاق ها به صورت نوبت به نوبت عملیات سمپاشی صورت می گیرد که در نتیجه آن هم محیطی پاک را خواهیم داشت و هم خللی در سیستم کارایی هتل به وجود نمی آید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *