سم قوی برای کشتن پشه ریز توالت

  • موضوع :
  • نویسنده : مدیر وبسایت
  • در : 4:44 ب.ظ

آشنایی با پشه ریز توالت

در این قسمت از مقاله کمی با پشه ریز توالت آشنا شویم . پشه ریز توالت از جمله حشرات ریزی است که به زندگی و تولید مثل در محیط های کثیف بسیار علاقه دارد . این موجود بسیار ریز گاز نمی گیرد اما می تواند منشا انتقال برخی امراض به انسان به شمار آید . این حشره اندازه بسیار کوچکی  دارد . بدن و بال های این حشره از موهای بسیار ریز پوشیده شده است و رنگی تیره و خاکستری دارد .

پشه ریز توالت، قدرت پرواز بالایی ندارد و حرکت آن بیش تر به پرش شباهت دارد تا پرواز . سرعت تولید مثل این حشره بسیار بالاست و در هر بار تخم گذاری بین ۱۰ تا ۲۰۰ تخم می گذارد . پشه ریز توالت معمولا در فاضلاب بیمارستان ها، فاضلاب توالت خانه ها و … زندگی می کند .

از بین بردن پشه ریز توالت

برای از بین بردن پشه ریز توالت باید منشا تولید آن ها را شناسایی و از بین ببرید . در صورتی که از چاه فاضلاب بالا می آیند باید راه ورود آن ها به دستشویی را مسدود کرد تا دیگر نتوانند از چاه خارج شوند، همین طور می توانید نوعی گاز حشره کش را به داخل چاه فاضلاب بریزید . ریختن آب داغ داخل سیفون توالت نیز روش خوبی برای از بین بردن پشه ریز توالت می باشد .

سم برای کشتن  پشه ریز توالت

سم پشه کش تی اس یکی از قویترین سموم برای نابودی و ریشه کنی پشه هاست . این سم شفاف بوده و لذا بعد از استفاده هیچ نوع اثر رنگ یا لکه از خود بر جای نمی گذارد . این سم دارای اثر گذاری فوق العاده و ماندگاری بالا می باشد .

نحوه استفاده : ۱ لیتر از سم را با ۳ لیتر از آب ترکیب کرده و سپس به نقطه ها و سطح های مورد نظر سمپاشی کنید .

سخن پایانی

جهت سمپاشی پشه ریز توالت می توانید با شرکت سمپاشی نگارین تندیس تماس حاصل فرمایید و از خدمات این مجموعه استفاده کنید . این مجموعه تمامی تلاش خود را می کند که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد .

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. ملک پور گفت:

    با سلام و وقت بخیر آیا از این سم پشه کش تی اس موجود دارید؟ و اگه چند لیتر بخواهیم امکان ارسال به اسلام شهر را دارید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *