قیمت سمپاشی منازل به چه عواملی بستگی دارد ؟

  • موضوع :
  • نویسنده : مدیر وبسایت
  • در : 5:31 ب.ظ

سوسک فاضلاب، سوسک ریز آشپزخانه، ساس رختخواب در همه جای خانه دیده می شوند و آسایش خانواده ها را گرفته اند . استفاده از حشره کش های معمولی برای از بین بردن حشرات کاربردی ندارد . شاید بتوانید یکی دو سوسک آشپزخانه را از بین ببرید ولی برای خلاص شدن از جمعیت زیاد سوسک های ریز و درشت نیاز به کمک شرکت های سمپاشی دارید . قیمت سمپاشی منازل یکی از مسائلی است که هنگام سفارش سمپاشی، ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول می کند .

سمپاشی منزل

سمپاشی خانه اقدامی برای جلوگیری از ورود و زاد و ولد حیوانات و حشرات موذی در خانه است؛ اما این سموم باید با دوز مناسب در محیط های بسته مانند منازل و محیط کار استفاده شوند . گاهی استفاده از سموم غلیظ در محیط خانه یا محل کار باعث ایجاد مسمومیت های تنفسی و غذایی برای انسان و حیوانات خانگی می شود، پس کیفیت سمپاشی در محیط های بسته اهمیت ویژه ای دارد . زیرا استنشاق بخارهای ناشی از سمپاشی های غیر اصولی سبب ایجاد بیماری های قلبی و ریوی برای اهالی خانه می شود .

چه فاکتورهایی قیمت سمپاشی منازل را تعیین می کنند ؟

نوع و مساحت فضا بر قیمت سمپاشی منازل تاثیر دارد :

مکان های مختلف اعم از خانه های مسکونی، ادارات، بیمارستان ها، مدارس، خوابگاه ها، رستوران ها، باغ ها، هتل ها، مسافرخانه ها به سمپاشی احتیاج دارند که قیمت سمپاشی هر کدام از این محل ها با توجه به نوع و متراژ آن تفاوت دارد . قیمت سمپاشی خانه های با متراژ بالا و همینطور خانه های حیاط دار بیش تر است .

نوع سم مصرفی بر قیمت سمپاشی منازل تاثیر می گذارد :

سم مصرفی هر یک از حشرات با دیگری تفاوت دارد و هر کدام قیمت متفاوتی دارند . به عنوان مثال قیمت سمپاشی موش با قیمت سمپاشی سوسک متفاوت است . برخی از حشرات با استفاده از سم های معمولی از بین نمی روند و مقاومت بالایی دارند . استفاده از سموم بسیار قوی برای برخی از حشرات لازم است و هزینه سمپاشی منازل را افزایش می دهد .

محل شرکت سمپاشی بر هزینه سمپاشی منازل تاثیر دارد :

عامل دیگری که بر هزینه سمپاشی منازل اثر می گذارد، محل زندگی مشتری است . معمولا در محله های گران قیمت هزینه سمپاشی و به طور کل هزینه خدمات تاسیساتی منزل کمی افزایش خواهد داشت . اگر به سمپاشی باغ یا مکان هایی خارج از شهر نیاز داشته باشید، هزینه سمپاشی بالاتر می رود و باید هزینه ایاب و ذهاب را پرداخت کنید .

بهترین زمان برای سمپاشی منازل

نکته ای که باید به آن توجه نمود این است که قیمت سمپاشی منازل برای خانه های خالی از سکنه کمتر است، چون کار راحت تری است . اگر قصد دارید به خانه ای که مدت ها خالی از سکنه بوده نقل مکان کنید هزینه سمپاشی را در نظر بگیرید . اگر پیش از اسباب کشی سمپاشی را انجام دهید هم به لحاظ مالی و هم به لحاظ زمانی صرفه جویی کرده اید، چرا که جابجا کردن وسایل و بیرون بردن آن ها در هنگام سمپاشی کار زمان بری است .

سخن پایانی

اگر به دنبال یک شرکت معتبر و متخصص برای سمپاشی منازل خود هستید، شرکت سمپاشی نگارین تندیس در خدمت شما عزیزان می باشد . متخصصین این مجموعه با بهره گرفتن از تجربیات، بهترین نوع سم و بهترین روش سمپاشی را ارائه می دهند . نگارین تندیس تمامی مناطق و محله های تهران را تحت پوشش دارد و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد . جهت برقراری ارتباط با کارشناسان این مجموعه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره های تماس : ۰۲۱۷۷۹۲۰۲۱۶ – ۰۹۱۰۱۸۶۷۳۱۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *