مبارزه و سمپاشی موش فاضلاب

  • موضوع :
  • نویسنده : مدیر وبسایت
  • در : 6:36 ب.ظ

موش فاضلاب، یکی از کثیف ترین و آلوده ترین موجودات موذی به حساب می آید . به همین علت، از بین بردن موش فاضلاب، از اهمیت فراوانی برخوردار می باشد .موش فاضلاب به علت رفت و آمد در انواع فاضلاب ها، انواع بیماری ها را با خود منتقل می کند . با وجود شرکت سمپاشی نگارین تندیس نگران از بین بردن موش فاضلاب نباشید .

مشخصات موش فاضلاب

موش های فاضلاب، جوندگان بزرگی هستند که می توانند بیش از ۵۰۰ گرم وزن داشته باشند . طول این جوندگان به ۴۰ سانتی متر رسیده و طول دمشان می تواند به ۲۱ سانتی متر برسد . بدن این موش ها پوشیده از خز زبر می باشد که به رنگ قهوه ای و خاکستری است . دم موش های فاضلاب کوتاهتر از مجموع طول سر و بدنشان است .

تغذیه موش فاضلاب

موش های فاضلاب همه چیز خوارند . آن ها غلات، مغزها، میوه ها و گوشت را بیش تر ترجیح می دهند . موش های فاضلاب گاهی از لاشه حیوانات تغذیه می کنند .

تولید مثل موش فاضلاب

در حقیقت موش فاضلاب در طی ۲ الی ۵ ماه به بلوغ جنسی می رسد و می تواند در هر ماه و هر فصلی از سال، تولید مثل کند . در هر تولید مثل، ۴ الی ۲۲ توله به دنیا می آورد .

موش فاضلاب در منزل

موش های فاضلابی همانند اسمشان، از طریق مسیر فاضلاب، راه آب و سرویس ایرانی وارد خانه می شوند . در ساختمان ها بیش تر طبقات ابتدای همکف و زیر زمین درگیراین مشکل می شوند .

خسارات و مشکلات ناشی از وجود موش در خانه

موش ها به شدت به لوله های آب و گاز، بسته بندی های مواد غذایی، چوب ها، سیم ها و … آسیب وارد می کنند . نمونه ای از این آسیب ها جویدن کابل ها و ایجاد آتش سوزی است . همچنین جا ماندن فضله های موش در محل نگهداری مواد غذایی سبب مسمومیت هایی مانند سالمونلا می شود .

چگونه از شر موش فاضلاب راحت شویم ؟

راه های مختلفی برای از بین بردن موش فاضلاب وجود دارد . می توان از روش هایی مانند تله های فنری، ایستگاه های طعمه، چسب موش، سم و … برای از بین بردن موش فاضلاب استفاده نمود . اکثر شرکت های سمپاشی از تلفیق چندین روش برای از بین بردن موش ها استفاده می کنند .

سخن پایانی

سمپاشی موش فاضلاب از فعالیت های شرکت سمپاشی نگارین تندیس می باشد . اگر در منزل و یا کارگاه خود گرفتار موش فاضلاب شده اید با شرکت سمپاشی نگارین تندیس تماس حاصل فرمایید . این شرکت با استفاده از سموم خارجی بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *